<
1/8. Po rozpoczęciu przez nauczyciela spotkania każdy uczeń, należący do kanału przedmiotu zostaje powiadomiony o tym fakcie (zakładka aktywność).
Aby dołączyć do spotkania, należy przejść do kanału przedmiotu (zgodnie z planem lekcji), a następnie dołączyć do spotkania - wybierając przycisk "Dołącz".
2/8. W kolejnym oknie można dostosować początkowe parametry połączenia:
* Ustawienia kamery,
* Ustawienia mikrofonu,
* Ustawienia dźwięku.
3/8. Po dołączeniu do spotkania, widoczne jest jego główne okno, w którym wyświetlane są awatary / obraz kamer poszczególnych uczestników oraz opcje związane z uczestnictwem w spotkaniu.
4/8. Pod ikoną kamery dostępne są ustawienia dotyczące przesyłania obrazu z kamery.
Po kliknięciu na ikonę kamery, obraz zostaje włączony/wyłączony.
Po najechaniu na ikonę kamery, możliwe jest wybranie urządzenia oraz włączenie opcji związanych z rozmyciem tła oraz efektami tła.
5/8. Ikona głośnika pozwala aktywować/dezaktywować mikrofon uczestnikowi spotkania.
6/8. Ikony po lewej stronie odpowiadają kolejno za:
* Wyświetlanie listy uczestników,
* Wyświetlanie czatu spotkania,
* Używanie ikon reakcji.
7/8. Aby udostępniać zawartości spotkania, należy poprosić nauczyciela prowadzącego o wyznaczenie osoby prowadzącej.
Wówczas uczeń otrzyma stosowną informację na ekranie oraz aktywowana zostanie ikona znajdująca się przy przycisku zakończ.
8/8. Po kliknięciu na ikonę udostępniania zawartości uzyskuje się dostęp do wyboru źródła.
Należy zwrócić uwagę na przełącznik "Uwzględnij dźwięk z komputera", który ma znaczenie przy udostępnianiu treści z dźwiękiem.
Dalej można dostosować tryb prezentera lub wybrać ekran lub okno, które ma być udostępniane.
>